Verzenden & Retourneren

Ons retouradres is:

Stofoprol.nl
Prisma 100, 1.21
3364 DJ, Sliedrecht

Wij proberen uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Heeft u de track & trace meer dan 2 werkdagen geleden ontvangen en nog steeds uw pakket niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Onze klantenservice kan op 3 manieren bereikt worden.

E-mail:           De klantenservice is per mail bereikbaar via klantenservice@stofoprol.nl
Chatfunctie: Onze medewerkers zijn tussen 9:00 - 17:00 ook bereikbaar via de chat.
Telefoon:       U kunt ons telefonisch bereiken op 085-1124329

Er zijn 3 mogelijkheden:

U heeft een bankoverschrijving gekozen en betaald
Wij sturen de bestelling pas uit zodra de betaling binnen is. Er kunnen 1-2 werkdagen overheen gaan voordat dit verwerkt is. Is het langer dan 2 werkdagen geleden dat u het geldt heeft overgemaakt, neem dan even contact op met de klantenservice.

U heeft een bankoverschrijving gekozen en nog niet betaald
Wij sturen de bestelling pas uit zodra de betaling binnen is.

U heeft de bestelling direct betaald en nog niks ontvangen
Als u de bevestigingsmail en factuur heeft ontvangen is de bestelling goed gegaan. Het kan soms door drukte of vertraging van voorraad levering een aantal dagen langer duren. Mocht u de stof snel nodig hebben, neem dan even contact op met de klantenservice.

We hebben 2 verschillende soorten producten: gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde producten.

Gepersonaliseerde producten:            Deze producten kunnen niet retour gestuurd worden zolang de juiste kleur en stof geleverd is. Hieronder vallen bijzondere maten rollen op aanvraag en outletstoffen.

Niet-gepersonaliseerde producten:   Deze producten kunnen retour worden gestuurd. Dit zijn producten die in 1 keer op onze site te bestellen zijn, dus de standaard maten rollen. Hoe dit moet kan je terugvinden op onze klantenservice pagina. De verzendkosten zijn hierbij wel voor eigen rekening.

Enquiry Cart ×
Loading....